חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זיהום חשמלי והשלכותיו

מהו זיהום חשמלי?

הזיהום החשמלי הוא קרינה הנוצרת סביב מכשירי חשמל ביתיים, משרדיים ורשת החשמל.

איך זה קורה? – המכשור האלקטרוני והציוד החשמלי שקיים בבתים של כולנו: מקררים (מקרר מיני בר ורגילים), מכונות כביסה, תנורים, טלוויזיות וכן הלאה יוצרים קפיצות מתח ברשת החשמל הגורמים ליצירת תדרים גבוהים של חשמל המגיעים למעגלים החשמליים בקירות.

מערכת החיווט הביתית/ המשרדית  שלנו איננה מסוגלת להתמודד עם התדרים הגבוהים הללו  והעומסים הלינאריים של כל הציוד החשמלי והאלקטרוני שיש לנו בבית, לכן על רשת החשמל שלנו רוכבים תדרים גבוהים (תדרי רדיו) שאינם מתווסתים באמצעות מערכת החשמל. התדרים האלו מחפשים לאן "לברוח".

אנו (בני אדם) או כל בעל חיים אחר משמשים כארקה לתדרים האלו, ברגע שאנו עומדים על הרצפה אנו הופכים להיות חלק מהמעגל החשמלי והתדרים התועים של החשמל המזוהם חודרים לגוף שלנו. ברגע שהם נכנסים לגוף שלנו הם יוצרים הפרעה במעבר האותות החשמליים בגוף, כתוצאה מכך אנו סובלים מהפרעות שונות שבעבר לא ידענו למה לייחס אותן , כמו: כאבי ראש ומיגרנות, תשישות ועייפות גם לאחר שעות שינה מרובות, כאבי שרירים ופרקים, סכרת, הפרעות קשב וריכוז ועוד.

זיהום חשמלי וסכרת

עד היום אובחנו שני סוגי סכרת: סוכרת מסוג 1 הידועה גם כסוכרת נעורים – נובעת מאי יכולתו של הגוף לייצר אינסולין. סכרת מסוג 2 הידועה גם כסוכרת מבוגרים הנגרמת מהתנגדות לאינסולין (מצב שבו הגוף אינו יכול להשתמש נכונה באינסולין). בשילוב עם הפרעה בייצור האינסולין.

מחקרים שנערכו מראים שבנוסף לסוכרת מסוג 1 ומסוג 2, ישנה סכרת מסוג 3 שניתן לייחסה לאיכות חשמל נמוכה. צורת זיהום זו עלולה לתרום לגידול המהיר בשיעור המחלה ולפגוע בכל אלו המתקשים לווסת את רמות הסוכר בדמם באמצעות תרופות (סכרת פרועה קשת איזון), ועל מספרם הגדל והולך של חולי קדם-סכרת. 

חשיפה למכשירים חשמליים ואלקטרוניים או במילים אחרות, לזיהום חשמלי עשוי להעלות את רמת הפלזמה, גלוקוז בדמם של חולי סכרת.

ארגון הבריאות העולמי מעריך שעד 2025 יהיו כ-300 מיליון חולי סכרת ברחבי העולם. כארבע מיליון מקרי מוות בכל שנה (כ-9% מסך-הכל העולמי) מיוחסים למחלת הסוכרת. הסיבות לכך הן סגנון החיים (חוסר בפעילות גופנית), אך גם גורמים תורשתיים וסביבתיים. 

לראשונה, אנו מסוגלים להתקדם מעבר לתיעוד של תופעות לרגישות יתר לחשמל ולהציע הקלה אמיתית לתסמינים הנגרמים בעיתו.

מחקר חדש: זיהום חשמלי עשוי לגרום לסוכרת מסוג 3
צפייה ממושכת בטלוויזיה עשויה לגרום לסוכרת

רגישות לקרינה אלקטרומגנטית

על פי הצהרת ארגון הבריאות העולמיWHO) ) ב 2005 הרגישות לחשמל / זיהום חשמלי היא בעיה בריאותית מחמירה והולכת בכל העולם. הארגון מגדיר רגישות לחשמל  (EHS) כמגוון סימפטומים לא ספציפיים הנובעים מחשיפה אלקטרומגנטית. הסימפטומים הנפוצים ביותר כוללים בעיות בעור (נימול, תחושת צריבה, אדמומיות) וכן סימפטומים ונירולוגים וכלליים כגון עייפות כרונית, תשישות, קשיים בריכוז וזיכרון, סחרחורות, בחילות, פלפיטציות ובעיות עיכול.             

לפרטים נוספים ניתן לפנות לדולב סביבה נקייה

סובל מחלת הסוכרת? סובל ממיגרנות? רגיש לקרינה אלקטרומגנטית?

לייעוץ ללא עלות התקשרו עכשיו חינם 1-800-800-552

דולב – לכל מי שבריאותו יקרה לו!!!