חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמירה על אורח חיים בריא

סובל מבעיות במערכת העיכול או מבעיות במערכת החיסונית?                      

כבר ניסית הכול , אך שום דבר לא עוזר?

על ההנאה שהמזון מסב לנו אין צורך להרחיב, אין צל של ספק שהמזון משפיע על תהליכים ביולוגיים חיוניים ברמה הפיזיולוגית והקוגניטיבית, אך תזונה בריאה בלבד אינה מספיקה דיה כדי לשמור על אורח חיים תקין ובריא.

פרט לזיהום שחודר אל גופינו עקב אכילת מזון לא בריא ישנם גורמים מזהמים אחרים וחמורים לא פחות. אחד מהם הוא "זיהום חשמלי "

זיהום חשמלי אליו אנו נחשפים בשגרת היום יום מעצם שהותנו בסביבת ציוד חשמלי כבד חודרת אל גופנו מתוך רשת החשמל שבקיר, מזהמת אותנו וגורמת למחלות דלקתיות שונות ורבות בגופנו.

הזיהום החשמלי פוגע במערכת החיסון באופן ישיר, מה שמביא לדלקתיות במקומות שונים ורגישים. בנוסף, נגרמת צבירת נוזלים ברקמות הגורמת לפעילות חיסונית מעוותת.

פעולות אלו משבשות את מערכת טיהור הרעלים בגוף כך שכל תהליך ניקוי הרעלים נפגע. הימנעות ממזון שמעודד או מגביר דלקתיות איננה מספיקה לעידוד מנגנוני הריפוי הטבעיים שבגופנו. אמצעי נוסף ולא פחות חשוב הוא ניקוי הגוף מהזרמים התועים שחודרים אליו מרשת החשמל. מסנני אלקטרו גארד- מפחיתים תהליכים דלקתיים בגופנו. המסננים מנטרלים זיהום חשמלי וכך מחזירים אחורנית את ההתקפה על מערכת החיסון והטיהור. בדרך זו הגוף מסוגל לשקם את רקמותיו ולשחרר רעלים. בית של עד כ- 80 מ"ר זקוק ל 12 מסננים וצורך זה עולה ככל שהבית גדול יותר.

לקבלת מידע נוסף ולכל שאלה ניתן לפנות לחברת דולב סביבה נקייה 03-5528284 או במייל info@dolevltd.ussl.co.il

התקשרו עכשיו חינם 1-800-800-552