חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתרון החשמל המזוהם

חשמל מזוהם ורגישות יתר לחשמל(EHS, EMS) 

איכות חשמל מדרדרת והולכת הופכת לנפוצה יותר ויותר במדינות מתפתחות.

חשמל באיכות נמוכה, הידוע גם כחשמל מזוהם (Electrical Pollution), הוא למעשה שילוב של זרמי הרמוניה וזרמים ארעיים, שילוב הנוצר בעיקר על ידי מכשירים אלקטרונים ועל ידי עומסים בלתי-ליניאריים על רשת החשמל.

עד לפני כעשור הנחנו שלקרינה מסוג זה  אין השפעות על בריאותנו. עם זאת, כאשר הותקנו מערכות מסנני אלקטרו גארד (Graham/Stetzer®) בבתים משרדים ובבתי-ספר, פחתו תסמינים המיוחסים לרגישות-יתר לחשמל (כגון תשישות כרונית, דיכאון, כאבי ראש, מכאובי גוף שונים, צלצולים באוזניים, סחרחורות, ירידה באיכות השינה, אובדן זיכרון, ותחושת בלבול)

אנו חיים בסביבה ההולכת ונעשית מורכבת יותר ויותר מבחינה חשמלית ואלקטרומגנטית. בכל יום ביומו אנו מוקפים בקרינה אלקטרומגנטית בתדרים הנעים מפחות מ-20 הרץ (רכבות חשמליות) ליותר מ-1 מיליון הרץ (תקשורת אלחוטית). רובם המכריע של תדרים אלה הם מעשי ידי אדם ולא היו קיימים עד המצאתם והפצתם המסחרית של החשמל (תחילת המאה ה-20, הרדיו (שנות ה-20), הרדאר (שנות ה-40), הטלוויזיה (שנות ה-50), המחשב (שנות ה-70) והטלפון הסלולארי (שנות ה-80). 

אנו מציעים פתרון ייחודי ע"י מערכת מסנני אלקטרו גארד STETZERiZER filters®  המשפרים את איכות החשמל, ואיכות חיינו על ידי הפחתת כמות המיקרו-נחשולים
(Micro serge meter®)