פרנקוניה

תאים מסוככים ותאי אלהד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

התאימות האלקטרומגנטיות בהנדסת אלקטרוניקה אזרחית וצבאית עוסקת באמצעים הנדרשים על מנת להבטיח תפקוד תקין, וללא הפרעה של מערכות אלקטרוניות ותת -מערכות כגון מערכות תקשורת, מחשבים ומערכות בקרה, מכשור רפואי מדעי ותעשייתי בסביבה האלקטרומגנטית בהן הן שרויות.

על מנת להבטיח כי ההפרעה מן הציוד וליהפך תהיה מזערית, תקנים, צבאיים ואזרחיים, המגבילים את רמות הפליטה של אנרגיה אלקטרומגנטית אל הסביבה,ומחייבות יישום רמת חסינות מינימלית לציוד חשמלי ואלקטרוני להפרעות הנובעות מן הסביבה.

 

חברת דולב מתכננת ,מייצרת ו/או מייבאת תאים מסוככים dB 120 עם חומרי בליעה (Ferrite, Piramidal Absorbers) כמוכן כל אמצעי הפילטור הנדרשים לתקשורת, מערכות מים, חשמל ומיזוג אוויר, סיכוני חשמל ואנרגיה. עמידות למכות חשמל (Shock) ועמידות בפני קצר-היוצרות חום גבוה והתכה של חומרים.

 

תפקיד עיקרי במניעת סיכוני אנרגיה וחשמל ממלא תכנון ההארקות והקישורים (Grounding and Bonding) בנוסף לתפקיד של מניעת הפרעות.
ככל שאי התאום יהיה גבוה יותר, יהיה מקדם ההחזרה גבוה יותר יעילות הסיכוך תהיה גבוהה יותר!

חברת דולב מציעה תאים מסוככים (כלוב פארדיי) לעמידה בקריטריונים של משרד התקשורת
קשר חד/דו מגמי (סימפלקס); קשר ממסרים; בלישה; מיקרופון; אינטרקום; פיקוד; זימון; רט"נ; אווירי; ימי; אזעקה נייחת; אזעקה (גם אימובילייזר) לרכב; פתיחת שער; מיקרוגל PtP/PtM, מתאם LAN אלחוטי, טווח קצר (SRD), לווייני אווירי/ימי/יבשתי;שדל"צ רדיו/טלוויזיה; DECT; שרות אחר

he_ILHebrew